blog blog .

blog

فروش قطعات آریو در تهران

شرایط ذکر شده یکی از شایع ترین معضل های ناخواسته ای است که ممکن است افراد را در بسیاری از زمان ها دچار مشکل کند چرا که تهیه قطعه ای با برند و مشخصات فنی خاص در زمان هایی که دسترسی به فروشگاه های مرتبط محدود است، کمی غیر ممکن به نظر می‌رسد! در اینجاست که دسترسی به یک تعمیرگاه می‌تواند مشکل شما را با توجه به بازده زمانی و شرایط ارسال برطرف کند! تعمیرگاه آریو یدک نیز با تکیه بر همین هدف در تمامی لحظات همراه شماست!

 

مجموعه آریو و بزرگ ترین فروشگاه آنلاین لوازم یدکی در ایران است که با گستره ای از قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودرو در سال ۱۳۹۲ ثبت گردیده تا در کمترین زمان و با صرف مناسب ترین هزینه، محصول مورد نظر شما را به دستتان برساند.

 

سبد کالایی آریو؛ از پورشه تا پراید!

مجموعه آریو با هدف تامین گستره ای از قطعات خودرویی، فعالیت خود را در قالب یک فروشگاه اینترنتی آغاز کرد. کالاهای ارائه شده توسط این فروشگاه طیف بسیار وسیعی از قطعات خودرو با هر برند و مدل را شامل می‌شود و شعار از پورشه تا پراید! نشان دهنده جامعیت قطعات این فروشگاه آنلاین می‌باشد، که در اختیار کاربران عزیز قرار می‌گیرد.

 

به طور کلی، سبد کالایی موارد کثیری از آیتم هایی نظیر قطعات فنی، بدنه، لوازم یدکی مصرفی و جانبی را در برمی‌گیرد که با توجه به نوع خودرو در اختیار مشتریان قرار گرفته است. جامع بودن سبد کالایی آریو یکی از برجسته ترین ویژگی های این فروشگاه محسوب می‌شود و این امکان را به کاربران می‌دهد تا با خیالی آسوده نسبت به تهیه تمامی قطعات مورد نظر خود اقدام کنند.

در واقع، تعمیرگاه آریو اولین مجموعه جامع و کاملی است که به صورت گسترده در حال فروش قطعات خودرو از قبیل بدنه، بخش موتور، و حتی لوازم جانبی آن می‌باشد! شاید کمتر فروشگاهی را بیابید که دسته بندی های متعددی از قطعات و لوازم یدکی خودرو را تحت پوشش قرار بدهد و معمولا برای خرید قطعات بخش های مختلف یک خودرو، شما ملزم به مراجعه به فروشگاه های متعددی هستید تا در نهایت تمامی قطعات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

 

ضمانت اصالت قطعات؛ در آریو جایی برای قطعه غیر اصل وجود نداره!

اولین و مهم ترین نکته در زمان خرید لوازم یدکی اطمینان از سطح کیفیت و سلامت آن قطعه است که علاوه بر به صرفه بودن هزینه پرداختی، مشکل خودرو شمارا برای مدها مرتفع سازد! متاسفانه وجود تعداد بالا و رو به افزایش قطعات تقلبی در بازار، خریداران با معضلاتی مختلفی رو به رو شده اند و نتیجه آن، تهیه محصولی با دوام کم است که علاوه بر زایل کردن هزینه پرداختی شما، ممکن است سلامت خودرو شما را نیز به خطر بیاندازد.

 

تعمیرگاه آریو با ارائه محصولاتی با ضمانت اصالت قطعه به مشتری، در جهت جلب اطمینان خریداران خود تلاش می‌کند. همچنین، این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده تا در صورت وجود هر گونه مغایرتی در اصالت محصول، مرجوع یا تعویض آن بدون هیچ گونه هزینه حمل و نقل صورت گیرد.

در واقع، اصالت قطعات آریو تکیه بر بررسی کیفی و ضمانت تایید آنها توسط افراد متخصص مورد تایید شما دارد! بدین صورت، اگر فرد متخصص شما، اصالت قطعه شما را تایید نکند، مجموعه آریو امکان مرجوع کالای خریداری شده را بدون هیچ هزینه ای برای شما فراهم کرده است.

 

ضمانت سلامت فیزیکی؛ آریو قطعه سالم به دستت می‌رسونه!

همانطور که می‌دانید، سالم بودن قطعات از نظر فیزیکی و بسته بندی، یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که تمامی مشتریان به آن توجه ویژه ای دارند و عدم وجود آن اعتماد و رضایت مشتری را به طور کل از بین خواهد برد.

 

تعمیرگاه آریو سلامت فیزیکی فروش قطعات آریو در تهران را تا زمان تحویل آن به طورکاملا تضمین شده به مشتری ارائه می‌دهد، بدین ترتیب، محصول دریافتی چه از نظر فیزیکی و چه از نظر بسته بندی کاملا نو و دست نخورده به دست شما خواهد رسید. در صورت مخدوش بودن بسته بندی یا ناسالم بودن قطعه، امکان مرجوع و تعویض آن نیز بدون پرداخت هیچ هزینه ای امکان پذیر خواهد بود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)